Ne var ne yok

valla görünürde bişiler var gibi ama aslında hiç bişi yok. hmm kendime not. sitede türkçe kullan. sağdaki takvim makvim çalışmıyo. ama linkler minkler çalışıyo. yazı mazı var, onları kendim manuel yazıyorum. e bişi yok işte.

yükleniyor...

du bakalı n’olcek?

ahada açtım siteyi. hasbel kader bi tarafından başlamak gerek diye düşündüm. yoksa siteyi bitireyim sonra açayım demekle olmuyo. sigarayı bırakmak gibi bişi bu. yapacaksan bi kerede yapacaksın. öteki türlü bi türlü açamıyosun. örnek mi istiyosunuz? ortak hikaye ve wincows, işte iki adet örnek… siyah üzerine gri tonlarında bi çalışma yapayım dedim. aralara da beyaz serpiştirdim. weezer‘ dan island in the sun dinlemeli. uyumalı, erken kalkmalı. bi şekilde bu siteyi yapmalı. şimdiden kolay gelsin kendime. du bi de artistik bi mesaj daha yazayım. :)

yükleniyor...